Reklamační řád
Plyšové Háčkování - Anna Steinbergerová
I. Základní ustanovení
- Tento reklamační řád Anna Steinbergerová IČO 22229159 se sídlem na adrese Postřekov 140, 345 35 Postřekov, upravuje podmínky a postup uplatnění práv z vadného plnění (reklamace) při nákupu zboží prostřednictvím e-shopu www.plysove.hackovani.cz
- Kontaktní údaje správce jsou:
- Anna Steinbergerová
- Postřekov 140, 345 35 Postřekov
- email: plysove.hackovani@gmail.com
- tel: +420602763561
- Reklamační řád je vypracován v souladu s platnou českou legislativou, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
II. Práva z vadného plnění
- Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodané zboží při převzetí nemá vady. Kupující má právo uplatnit reklamaci v případě, že zboží neodpovídá kupní smlouvě.
- Vady zboží je nutné oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu po jejich zjištění.
- Kupující má právo na opravu, výměnu, přiměřenou slevu z ceny nebo na odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny zákonné podmínky.
- Práva z vadného plnění nelze uplatnit u závad vzniklých běžným opotřebením nebo nesprávným používáním zboží.
- Reklamace se nevztahuje na vady způsobené:
- nesprávným používáním výrobku
- mechanickým poškozením
- běžným opotřebením odpovídajícím délce a způsobu užívání
III. Podmínky reklamace pro zakázkovou výrobu
- U výrobků na míru (zakázková výroba) je reklamace možná pouze v případě:
- výroby v rozporu s potvrzenou objednávkou
- vad materiálu nebo zpracování
- Reklamaci nelze uplatnit na:
- změnu rozměrů nebo úprav výrobku požadovanou po potvrzení objednávky
- nevhodně zvolené barvy nebo vzory
- Zakázkově vyrobené zboží nelze vrátit bez udání důvodu dle § 1837 občanského zákoníku.
IV. Uplatnění reklamace
- Reklamaci může kupující uplatnit následujícími způsoby:
- E-mailem na adresu plysove.hackovani@gmail.com
- Reklamace by měla obsahovat:
- Jméno a příjmení kupujícího
- Číslo objednávky nebo faktury
- Popis závady a požadovaný způsob řešení reklamace
- Kontaktní údaje kupujícího
- Kupující je povinen zaslat reklamované zboží na výše uvedenou adresu spolu s kopií dokladu o koupi.
- Prodávající vydá kupujícímu potvrzení o přijetí reklamace.
V. Lhůta pro uplatnění reklamace
- Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dní.
- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se strany nedohodnou jinak.
- O způsobu vyřízení reklamace bude kupující informován e-mailem nebo telefonicky.
VI. Náklady na reklamaci
- V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace.
- Pokud je reklamace neoprávněná, kupující nemá právo na náhradu nákladů spojených s reklamací.
VII. Závěrečná ustanovení
- Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 19.08.2025.
- Prodávající si vyhrazuje právo tento reklamační řád změnit.
- V případě sporu mezi kupujícím a prodávajícím lze využít mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u České obchodní inspekce.
VIII. Reklamační formulář
Pro uplatnění reklamace využijte následující formulář:
Stáhnout reklamační formulář (PDF)
Reklamované zboží lze zaslat zpět prostřednictvím Zásilkovny (na výdejní místo), Balíkovny nebo PPL dle dostupnosti a preference kupujícího. V případě oprávněné reklamace hradí náklady na přepravu prodávající.