Reklamační řád

Plyšové Háčkování - Anna Steinbergerová

I. Základní ustanovení

  1. Tento reklamační řád Anna Steinbergerová IČO 22229159 se sídlem na adrese Postřekov 140, 345 35 Postřekov, upravuje podmínky a postup uplatnění práv z vadného plnění (reklamace) při nákupu zboží prostřednictvím e-shopu www.plysove.hackovani.cz
  2. Kontaktní údaje správce jsou:
    • Anna Steinbergerová
    • Postřekov 140, 345 35 Postřekov
    • email: plysove.hackovani@gmail.com
    • tel: +420602763561
  3. Reklamační řád je vypracován v souladu s platnou českou legislativou, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

II. Práva z vadného plnění

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodané zboží při převzetí nemá vady. Kupující má právo uplatnit reklamaci v případě, že zboží neodpovídá kupní smlouvě.
  2. Vady zboží je nutné oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu po jejich zjištění.
  3. Kupující má právo na opravu, výměnu, přiměřenou slevu z ceny nebo na odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny zákonné podmínky.
  4. Práva z vadného plnění nelze uplatnit u závad vzniklých běžným opotřebením nebo nesprávným používáním zboží.
  5. Reklamace se nevztahuje na vady způsobené:
    • nesprávným používáním výrobku
    • mechanickým poškozením
    • běžným opotřebením odpovídajícím délce a způsobu užívání

III. Podmínky reklamace pro zakázkovou výrobu

  1. U výrobků na míru (zakázková výroba) je reklamace možná pouze v případě:
    • výroby v rozporu s potvrzenou objednávkou
    • vad materiálu nebo zpracování
  2. Reklamaci nelze uplatnit na:
    • změnu rozměrů nebo úprav výrobku požadovanou po potvrzení objednávky
    • nevhodně zvolené barvy nebo vzory
  3. Zakázkově vyrobené zboží nelze vrátit bez udání důvodu dle § 1837 občanského zákoníku.

IV. Uplatnění reklamace

  1. Reklamaci může kupující uplatnit následujícími způsoby:
    • E-mailem na adresu plysove.hackovani@gmail.com
  2. Reklamace by měla obsahovat:
    • Jméno a příjmení kupujícího
    • Číslo objednávky nebo faktury
    • Popis závady a požadovaný způsob řešení reklamace
    • Kontaktní údaje kupujícího
  3. Kupující je povinen zaslat reklamované zboží na výše uvedenou adresu spolu s kopií dokladu o koupi.
  4. Prodávající vydá kupujícímu potvrzení o přijetí reklamace.

V. Lhůta pro uplatnění reklamace

  1. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dní.
  2. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se strany nedohodnou jinak.
  3. O způsobu vyřízení reklamace bude kupující informován e-mailem nebo telefonicky.

VI. Náklady na reklamaci

  1. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace.
  2. Pokud je reklamace neoprávněná, kupující nemá právo na náhradu nákladů spojených s reklamací.

VII. Závěrečná ustanovení

  1. Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 19.08.2025.
  2. Prodávající si vyhrazuje právo tento reklamační řád změnit.
  3. V případě sporu mezi kupujícím a prodávajícím lze využít mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u České obchodní inspekce.

VIII. Reklamační formulář

Pro uplatnění reklamace využijte následující formulář:

Stáhnout reklamační formulář (PDF)

Reklamované zboží lze zaslat zpět prostřednictvím Zásilkovny (na výdejní místo), Balíkovny nebo PPL dle dostupnosti a preference kupujícího. V případě oprávněné reklamace hradí náklady na přepravu prodávající.